Tuesday, September 28, 2010

Cerita Pilihan Raya Kampus dari Facebook..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Penyayang


Hari ini sebaik sahaja saya buka laman sesawang mukabuku, ada sesuatu yg menarik perhatian saya sebagai seorang warga kampus. Imej pemberitahuan hari mengundi bagi Pilihan Raya Kampus IPG Kampus Ipoh tertera pada Profile picture seorang sahabat yang baru saya kenali ketika menjalani program School Base Experience di Sek. Keb. Bt 7, Kuala Woh Perak.Pelik tapi benar, itulah dunia IPG. Pilihan Raya kampusnya tidak punya musim khusus sebaliknya bergantung pada keadaan. Hasilnya jadilah rojak yang bukan rojak. Banyak perkara yg suka saya kongsikan berkaitan proses PRK sebenarnya. Bermula saat pembubaran kabinet J/MPP hinggalah proses memberi khidmat. Macam-macam cerita ada. Kali ini saya kongsikan apa yg sempat saya luahkan di ruang sesawang facebook saya. Terpulanglah untuk kita semua menilai. Untuk membaca klik sini

                                          

No comments:

Post a Comment